torsdag 1 september 2011

1 September

Så idag är våran officiella flyttdag, men vi flyttade möblerna redan i söndags och blev klara med städningen i förrgår. Lägenheten är stor, ljus och inredd både med Niklas möbler och med mina. Äntligen har jag fått mina flyttlådor från Västerås, så för första gången på över ett år kan jag känna att jag är i mitt hem.
Jag tror vi kommer bli lyckliga här.
Så nya programmet har börjat bra och jag är redan klar med första kursen. Nästa kurs blir i historia om internationella relationen. Tippar på att det blir Hobbes, Locke och Kant.
Imorgon blir det en tur till Norrköping med klassen, är alltid roligt att träna engelskan men de från Iran, Irak, Pakistan, Tyskland, Litauen, Estland, VitRyssland, Ryssland, Spanien, Italien... kan vara någon nationalitet som jag glömt, men en salig blandning är vi iallafall :)
Fredag betyder även helg, så på kvällen blir det antagligen utgång, på NH, och klubben SWEAT och ingen mindre än Familjen ska vända plattor.
Början på ny termin och det känns faktiskt ganska bra. (Fick VG på statistik tentan! Grattis till mig)
Affisch från SWEAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar